FAQ

Răspunsuri la cele mai comune întrebări.

Da, oferim suport 24/7 prin intermediul sistemului nostru de tichete. Vă rugăm să rețineți că serverele VPS și serverele dedicate sunt vândute fără un serviciu de administrare software, cu exceptia celor unde acest lucru este mentionat in mod express, ceea ce înseamnă că gestionăm starea online a serverului, cum ar fi problemele legate de rețea și hardware, dar nu rezolvăm probleme legate de software-ul clientului instalat pe server.

Alături de pachetul de server administrat, includem in preţ şi un serviciu de suport avansat, ceea ce inseamna ca noi ne ocupăm de operaţiunile legate de migrări cPanel, probleme de compatibilitate, probleme cu WHM/cPanel, sau alte probleme care pot afecta statusul operaţional al serverului web. Nu sunt incluse in acest pachet operaţiuni cum ar fi: servicii de programare de orice fel, instalare/reparare pluginuri ori aplicaţii instalate care nu au legatură cu serverul web.

Da, echipa noastră poate răspunde la întrebări şi în limba Engleză.

Timpul mediu de livrare depinde de tipul produsului comandat. Pentru un VPS, timpul mediu de livrare este de 30 minute. Pentru un server dedicat, timpul mediu de livrare este în jur de 24 ore.

Avem o politică de restituire integrală a banilor pentru oricare dintre serviciile noastre, dacă este făcută o cerere de restituire în maximum 72 ore de la ora livrării produsului.

Puteţi anula orice comandă deschizând un tichet către departamentul nostru financiar în care vă exprimaţi dorinţa de a anula comanda.

Nu, produsele noastre sunt configurate şi instalate cu orice sistem de operare, fără nici un cost suplimentar. Pentru un sistem de operare care necesită o licenţă pentru a putea fi instalat, fie puteţi achiziţiona una de la noi sau puteţi pune la dispozitia echipei noastre o imagine ISO şi codul de activare în cazul in care deja deţineţi una.

Nu, pe un VPS este necesar să instalaţi unul dintre sistemele de operare disponibile predefinite in formularul de comandă.

Da, fiecare server dedicat este echipat cu un sistem de management de la distanţă numit IPMI, care vă permite să instalaţi orice imagine ISO prin intermediul unei console KVM.

Puteţi deschide un tichet către departamentul nostru financiar şi ei vă vor anula comanda şi restitui banii in contul dumnevoastră aici pentru a face o alta comandă sau pot fi restituiţi prin metoda de plată originală.